ممکن است شما برنامه سفر به کیش را در لیست خود داشته باشید ولی نمی‌دانید چه زمانی بهترین موقع برای اقامت در جزیره کیش و لذت بردن از جاذبه‌های آن است. وقتی با چنین موقعیتی روبه‌رو می‌شوید معمولا سعی می‌کنید جاذبه‌ها را در گوگل سرچ کنید و مکان‌های تفریحی را پیدا کنید. برای داشتن برنامه دقیق‌‌تر هم احتمالا تمام تفریحات و کارهایی که می‌توان آنجا انجام داد را از طریق اینترنت پیدا می‌‌کنید تا سفر بهتری داشته باشید. ما در این مقاله بخش زیادی از کارها را برایتان انجام می‌دهیم و با معرفی مکان‌های تفریحی کیش مثل: میکامال کیش، شما را از جستجوهای طولانی بی‌نیاز می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا به بررسی جاذبه‌ها و آپشن‌های میکامال کیش بپردازیم.

تلویزیون اطلاعات میکامال

زمان افتتاح میکا مال کیش

اگر به کیش سفر کرده باشید، حتما می‌دانید که کیش مرکز خریدهای فراوانی دارد و هرکدام از آن‌ها امکانات خاص خودشان را دارند. اما میکامال همان مرکز خریدی است که تمام چیزهای خوب را در خود جمع کرده و باعث شده عزیزانی که به آنجا می‌روند، احساس نیاز به جای دیگر نداشته باشند. زمان افتتاح میکامال کیش در سال 1398 بود.

میکامال را با اسم میکاکیش هم می‌شناسند. این مجتمع تجاری در 7 طبقه ساخته شده و بخش عمده این مرکز تفریحی به بازی و سرگرمی اختصاص داده شده است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید به میکامال بروید، حتما از صبح زود این‌کار را بکنید؛ چون انقدر جاهای دیدنی و امکانات مختلف برای تفریح کردن دارد که زمان از دستتان در می‌رود. اصلی‌ترین هدف راه‌اندازی و افتتاح میکامال کیش، ادغام کردن تفریح و بازی همراه با پاساژگردی و خرید بوده است.

زمان افتتاح میکامال کیش


ویژه‌های کیش

  • قیمت مغازه در میکامال کیش

    به دلیل نوساناتی که امروزه در بازار وجود دارد، نمی‌توان به طور دقیق قیمت مغازه در میکامال کیش را گفت. درواقع بهتر است برای استعلام قیمت و اطلاع دقیق از قیمت‌ها با فروشندگان همان‌جا تماس بگیرید و اطلاعات موردنظرتان را کسب کنید. اما نکته‌ای که مسلم است این است که قیمت یک مغازه در میکامال که موقعیت مکانی عالی داشته باشد، قطعا گران قیمت است. مغازه‌هایی که موقعیت خوبی داشته باشند و مشتریان زیادی را جذب خود کنند بسیار باارزش و گران‌قیمت هستند و با قیمت‌های چند میلیاردی خرید و فروش می‌شوند، به خصوص که در جای لوکسی مانند میکامال کیش باشد.

    خرید بلیط سینما میکامال کیش

    خرید بلیط سینما میکامال کیش اصلا کار سختی نیست. شما می‌توانید با جستجوی همین عبارت، قیمت دقیق بلیط سینما را تماشا کنید. با اولین سایتی که برایتان بالا آورد کلیک کنید و بلیط فیلم‌های روی پرده سینما را به راحتی انتخاب و رزرو کنید. پرده سینمایی میکامال کیش 3 سالن سینما دارد. دو سالن سینمایی دارای گنجایش‌های 160 و 130 نفره هستند. یک سالن دیگر، سالن VIP است که گنجایش 60 نفر را دارد و تجربه‌ای بیشتر از یک فیلم دیدن ساده را به تماشاچیان هدیه می‌دهد. همچنین پذیرای کسانی است که دوست دارند در یک فضای آرام و ساکت، فیلم موردعلاقه خودشان را تماشا کنند.

    خرید بلیط سینما میکامال کیش

    تونل باد میکامال

    شاید اسم تونل باد برایتان آشنا نباشد، ولی حتما یکبار دوست داشته‌اید پرواز یا سقوط آزاد از هواپیما را تجربه کنید، درست مانند صحنه‌هایی که در فیلم‌ها می‌بینید. تونل باد میکامال کیش این تجربه را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانید حس پرواز یا سقوط را از نزدیک لمس کنید. قبل از استفاده از تونل باد، بهتر است درمورد آن کمی اطلاعات داشته باشید. تونل‌های باد فضاهایی هستند که از طریق جریان قوی باد، باعث خنثی شدن و بی تاثیر شدن نیروی گرانش می‌شوند تا فردی که داخل تونل قرار دارد بتواند پرواز کند و بین آسمان و زمین معلق بماند. جریان بادی که از پایین تونل به شما می‌رسد، باعث می‌شود حس زمانی را داشته باشید که دارید سقوط آزاد را تجربه می‌کنید.

    تونل باید میکامل در فضایی به وسعت 900 مترمربع ساخته شده است. همچنین دارای استوانه شیشه‌ای به ارتفاع 8 متر و قطر 3 متر است که اولین نمونه در نوع خودش در جهان محسوب می‌شود. سرعت باد در زمان پرواز بر اساس میزان مهارت و آمادگی افراد، توسط اپراتور تونل تنظیم می‌شود تا برای هر فرد تجربه بی‌نظیری از پرواز را رقم بزند.

    جت فن‌های مکنده‌ای که بالای تونل قرار دارند، هوا را با سرعت 220 کیلومتر بر ساعت به گردش درمی‌آورند و مجدد داخل تونل هدایت می‌کنند. نکته‌ای که خیلی توجه مخاطبان را جلب می‌کند این است که تونل باد میکامال در طبقات سوم و چهارم این مجتمع هست و به خاطر این‌که استوانه آن شیشه‌ای است، افرادی که بیرون هستند می‌توانند تجربه پرواز بقیه را تماشا کنند.

    تونل باد میکامال

    تله کابین میکامال کیش

    سفر به جنوب کشور، به‌خصوص جزایر زیبای خلیج فارس با جاذبه‌های خاص آن‌، همواره موردعلاقه گردشگران بوده است. در این میان، جزیره کیش جایگاه ویژه‌ای دارد. تله کابین مجموعه تفریحی، تجاری میکامال از جمله تفریحات جدید و جذاب کیش است که همه افراد با هر سنی می‌توانند به‌راحتی آن را تجربه کنند. تله کابین میکامال از جاهای دیدنی جزیره کیش محسوب می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه گردشگری در ادامه همراه ما باشید.

    تله میکا

    منبع عکس: نایس کیش

    تله کابین میکامال کجاست؟

    تله کابین میکا مال یکی از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری جزیره زیبای کیش و از جذاب‌ترین تفریحات آن است. این تله کابین بخشی از مرکز تجاری تفریحی میکامال به شمار می‌رود و نزدیک اسکله بزرگ کیش قرار گفته است. مجموعه بزرگ میکامال کیش با امکانات عالی خود می‌تواند به‌تنهایی یک روز خوب را برای گردشگران رقم بزند. در ویدیوی زیر از داخل تله کابین میکامال، جزیره زیبای کیش را مشاهده می‌نمایید.

    امکان تجربه هم‌زمان خرید عالی و به‌صرفه، تفریح و بازی، مجموعه میکامال کیش را محبوب کرده‌ است. تا چندی پیش تفریح در سالن پاتیناژ و جنگل‌های بارانی، در جزیره کیش دست نیافتنی بود؛ اما میکامال این امکانات را گردهم آورده است. شهربازی، دیجیتال گلف، بولینگ، آکواریوم، تونل باد، مجتمع سینمایی، باشگاه ورزشی، سالن اسپا و زیبایی، همه و همه سبب شده‌اند تا افراد با هر سلیقه‌ای از حضور در این مجتمع لذت ببرند.

    تلهکابین میکامال

    منبع عکس: تصویر روز

    تله کابین میکامال در اسفند سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید. طراحی و اجرای این تله کابین زیر نظر شرکت BMF سوئیس انجام شده است. این شرکت یک گروه معتبر در زمینه اجرای طرح‌های تله کابین و وسایل شهربازی در دنیا به شمار می‌رود. کابین‌های تله کابین میکامال توسط استودیو پورشه طراحی شده‌اند. این تله کابین ظرفیت جابه‌جایی ۵۰۰ مسافر در ساعت را دارد.

    تله کیش

    منبع عکس: کیش تیکت

    تله کابین میکامال کیش دارای سه ایستگاه است. ایستگاه اول در طبقه چهارم میکامال و ایستگاه سوم در اسکله تفریحی کیش قرار دارد. ایستگاه دوم برای تغییر جهت تله کابین‌ها است. بیشترین ارتفاع حرکت کابین‌ها یا در واقع بلند‌ترین دکل تله کابین میکامال حدود ۳۰ متر است. تله کابین میکامال امنیت بالایی دارد و هیچ لرزشی در آن احساس نمی‌شود. در طول مسیر تله کابین یک سمت منظره خلیج فارس و سمت دیگر منظره جزیره کیش پیش روی مسافران خودنمایی می‌کند.

    مسیر دسترسی به تله کابین میکامال

    جزیره کیش

    منبع عکس: تور کیش

    تله کابین میکامال در شرق جزیره کیش قرار دارد و از نظر دسترسی بسیار مناسب است. این مرکز حدود هشت دقیقه با فرودگاه بین‌المللی کیش و حدود ۹ دقیقه با بندرگاه کیش فاصله دارد.

    مجموعه میکامال کیش در شرق جزیره واقع شده است

    بسته به اینکه در کجای جزیره کیش قرار داشته باشید، مسیرهای مختلفی برای رفتن به میکامال وجود دارد. یکی از مسیرها از بزرگراه خلیج فارس می‌گذرد. در این بزرگراه بعد از میدان قشم وارد بلوار حافظ شوید. سپس در میدان سیری، مسیر بلوار سیری را در پیش بگیرید. با رسیدن به میدان داریوش در مسیر سمت چپ، وارد بلوار داریوش شوید. این بلوار به میدان آبشار می‌رسد که در واقع ورودی میکامال در آن قر ار دارد. می‌توانید با اجاره خودرو بدون راننده یا استفاده از تاکسی و مینی‌بوس خود را به تله کابین میکامال برسانید.

    • آدرس: کیش، بلوار داریوش، میدان آبشار، مرکز خرید و تفریح میکامال (مشاهده روی نقشه)
    • شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۶۹۹۰

    امکانات تله کابین میکامال

    تله کابین میکامال

    منبع عکس: تابناک جزیره

    تله کابین‌ میکامال دو نوع کابین ویژه و ساده دارد. دو عدد کابین ویژه با ظرفیت چهار نفر فعال هستند. در این کابین‌ها امکانات خاصی همچون اینترنت بی‌سیم پرسرعت، کامپیوترهای دستی (آی‌پد) و سرویس‌های غذا و نوشیدنی وجود دارد. ۲۰ کابین ساده نیز با ظرفیت هشت نفر در نظر گرفته شده است. این کابین‌ها برای خانواده‌‌ها و گروه‌ها مناسب هستند. امکاناتی چون سیستم سرمایشی و گرمایشی در فصول مختلف سال، پخش موسیقی، صندلی‌های راحت، اینترنت، منظره عالی به سواحل زیبای کیش و نور خوب در همه کابین‌ها وجود دارند. تله کابین میکامال کیش به‌دلیل نورپردازی فضای داخلی و خارجی کابین‌ها بسیار زیبا است.

    در ایستگاه اول تله کابین میکامال کافی‌شاپ، غرفه فروش بلیط و عکاسی فعال هستند. در صورت تمایل مسافران، یکی از عکاسان حرفه‌ای مجموعه سوار تله کابین شده و برای آن‌ها عکاسی می‌کند.

    میکامال

    منبع عکس: xemaarchitects

    در تله کابین میکامال نمایشگرهایی برای تبلیغات نصب شده است تا مسافران با دیدنی‌های کیش بیشتر آشنا شوند. در هر کابین، بی‌سیم‌های دو طرفه قرار دارد و می‌توان با ایستگاه در ارتباط بود. به‌دلیل قرار گرفتن تله کابین در مجموعه بزرگ میکامال، امکاناتی چون نمازخانه، سرویس بهداشتی، پارکینگ، جایگاه شارژ گوشی همراه، اتاق مادر و کودک و رستوران در دسترس هستند.

    طول مسیر تله کابین میکامال

    تله میکا

    منبع عکس: نایس کیش

    تله کابین میکامال سفری به طول ۲۵۰۰ متر را بر فراز خلیج زیبای فارس برای مسافران خود رقم می‌زند. این سفر از طبقه چهارم میکامال شروع می‌شود و تا اسکله ساحلی کیش ادامه دارد. مسیر رفت و برگشت درمجموع حدود ۱۸ دقیقه زمان می‌برد.

    ساعت کاری تله کابین میکامال

    ساعات کاری تله کابین میکامال کیش در روزهای عادی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و در تعطیلات از ساعت ۱۰ صبح تا یک نیمه شب است.

    بلیط تله کابین میکامال

    کیش

    منبع عکس: نایس کیش

    بلیط‌های تله کابین میکامال کیش به دو دسته عادی و VIP ‌تقسیم می شوند. با خرید بلیط VIP  کل کابین با ظرفیت هشت نفر به صورت دربست در اختیار شما قرار می‌گیرد.

    در تابستان سال ۱۴۰۱ قیمت بلیط رفت و برگشت عادی ۱۶۳,۰۰۰ تومان برای هر نفر و ۹۸۰,۰۰۰ تومان برای هر کابین (VIP) اعلام شده و برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

    جاهای دیدنی اطراف میکامال

    قلعه وحشت

    قلعه وحشت کیش

    منبع عکس: کیش تفریحات

    قلعه وحشت از دیدنی های استان هرمزگان در کیش است که حدود ۲۰۰ متر با مجموعه میکامال فاصله دارد. این مجموعه در واقع اولین خانه وحشت ایران است و برای کسانی که ترس و هیجان را دوست دارند، بسیار جذاب خواهد بود. طول مسیر قلعه حدود هفت دقیقه است. دوربین‌ها در لحظه‌های حساس از افراد عکس می‌گیرند تا در صورت تمایل چاپ کنند.

    پیش از ورود به قلعه وحشت افراد می‌توانند یکی از سه حالت بسیار ترسناک، متوسط و کم را انتخاب کنند. حالت سوم برای افراد زیر ۱۴ سال در نظر گرفته شده است. یک راهنما در طول مسیر افراد را همراهی می‌کند و امکان استفاده هم‌زمان خانم‌ها و آقایان فراهم است. قلعه وحشت همه روزه از ساعت هفت عصر تا یک بامداد از گردشگران میزبانی می‌کند. بلیط مجموعه برای هر نفر در تابستان ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰,۰۰۰ تومان است.

    • آدرس: جزیره کیش، بلوار داریوش، پشت هتل ارم (مشاهده روی نقشه)
    • شماره تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۸۴۹۸

    اسکله تفریحی قدیمی کیش

    اسکله تفریحی کیش

    منبع عکس: کیش تیکت

    اسکله تفریحی کیش در فاصله سه دقیقه‌ای از مجموعه میکامال و در نزدیکی بلوار ساحل قرار گرفته است. این اسکله طولی در حدود ۴۴۰ متر و عرض ۲۰ متر دارد. اسکله تفریحی کیش به‌صورت یک عرشه چوبی زیبا توسط چند پایه در دل دریا نگه داشته شده است و در فضایی زیبا و دلنشین از مسافران میزبانی می‌کند. تماشای ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس، مرغان دریایی و غروب و طلوع خورشید در این ساحل لذت‌بخش خواهد بود. در اسکله تفریحی کیش امکانات مختلف همچون چایخانه و رستوران فراهم هستند.

    شهربازی هایلند

    هایلند

    منبع عکس: کیش کات

    شهربازی هایلند کیش حدود سه دقیقه با مجموعه میکامال فاصله دارد. این شهربازی به‌روز و پیشرفته، دارای امکانات رفاهی و تفریحی عالی برای خانواده‌ها و کودکان است. وجود فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ و فست‌فود روز خوشی را برای مراجعه کنندگان مجموعه رقم می‌زنند.

    تجهیزات به‌روز شهربازی هایلند سبب محبوبت آن شده است

    وسیله‌های بازی متنوع شهربازی هایلند همچون ماشین ضربتی، رنجر، سورتمه، رولرکاستر آبی و هوایی، رودخانه وحشی و قطار لاستیکی این مجموعه را برای تمام سنین جذاب کرده‌اند. شهربازی هایلند بخش سرپوشیده‌ای دارد که بازی‌های رایانه‌ای و الکترونیکی، شبیه‌ساز تیراندازی و زمین گلف در آن فعال هستند.

    سینما هفت بعدی، شبیه‌ساز خلبانی، سینما گیم، اتاق فرار ، اتاق ارواح سرگردان، اتاق هیجان در لیزر ماز، فوتبال حبابی، راه رفتن روی آب با رینگ‌بال و شهربازی مختص کودکان از بخش‌های خاص شهربازی بزرگ هایلند هستند که خانواده‌ها و گروهای دوستانه را مشتاق مراجعه به این مجموعه می‌کنند. شهربازی هایلند همه روزه از ساعت چهار عصر تا ۱۲ شب فعال است.

    • آدرس: میدان امیرکبیر، بلوار امیرکبیر، بوستان شهر (مشاهده روی نقشه)
    • شماره تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۱۳۶۲

    مجتمع گردشگری پنگوئن

    مجموعه تفریحی پنگوئن

    منبع عکس: شادلین کیش

    مجموعه گردشگری پنگوئن در حدود پنج دقیقه با میکامال کیش فاصله دارد. این مجموعه با حدود ۱۹ هزار متر مربع وسعت، در دو مرحله افتتاح شده است. مرحله اول در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید. مرحله دوم یا پارک برفی مجموعه در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.

    مجتمع پنگوئن با الگوگیری از پارک برفی دبی و همکاری بخش خصوصی و دولتی ساخته شده است. تجربه لذت ورزش‌های زمستانی در جزیره کیش و امکانات رفاهی خوب همچون رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ، بازدید از این مجموعه را در لیست تفریحات جذاب قرار داده‌اند. مجموعه گردشگری پنگوئن همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب فعال است. برای بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه به حدود پنج ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

    اگر تاکنون از تله کابین میکامال کیش استفاده کرده‌اید، تجربه خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما و سایر همراهان کجارو به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های متداول در مورد تله کابین

    تله کابین میکامال کجاست؟

    تله کابین میکامال در شرق جزیره زیبای کیش واقع شده است. این تله کابین بخشی از مجموعه تجاری تفریحی میکامال به شمار می‌رود.

    بهای بلیط تله کابین میکامال چقدر است؟

    در تابستان سال ۱۴۰۱ قیمت بلیط رفت و برگشت عادی ۱۶۳,۰۰۰ تومان برای هر نفر و ۹۸۰,۰۰۰ تومان برای هر کابین دربست (VIP)؛ برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

    ساعات کاری تله کابین میکا مال چگونه است؟

    تله کابین میکامال در روزهای کاری از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و در تعطیلات از ساعت ۱۰ صبح تا یک نیمه شب فعال خواهد بود.

    جاهای دیدنی اطراف تله کابین میکامال کدامند؟

    شهربازی هایلند، اسکله تفریحی قدیمی کیش، خانه وحشت، مجتمع پنگوئن

    بولینگ میکامال

    بولینگ میکامال یکی دیگر از جاذبه‌های تفریحی این مجموعه گردشگری است و جزو بازی‌های جذاب این مجموعه محسوب می‌شود. خیلی‌ها تاریخچه بولینگ را مربوط به دوران مصر باستان می‌دانند که گوی‌های سنگی را به سمت سنگ‌های دیگر می‌انداختند و امتیاز کسب می‌کردند. هرآنچه که امروز از بولینگ می‌شناسیم از نظر برخی افراد، ریشه‌اش به آلمان مربوط است، اما قوانین این بازی در سال 1895 در نیویورک ثبت شد. اولین سالن بولینگ در تهران و در سال 1335 افتتاح شد، اما حالا مجموعه میکامال کیش، یکی از بی‌نظیرترین سالن‌های بولینگ را دارد. سالن بولینگ میکامال طبق استانداردهای جهانی ساخته شده، به طوری که می‌تواند میزبان حرفه‌ای‌های این رشته باشد و در آینده حتی پذیرای رقابت‌های داخلی و بین‌المللی باشد. بولینگ میکامال در فضایی به وسعت 1100 مترمربع ساخته شده است که در ضلع جنوب‌غربی و نمای مثلث شیشه‌ای در طبقه اول این مجموعه تفریحی و گردشگری وجود دارد.

    بولینگ میکامال

    جنگل بارانی میکامال

    شاید شنیدن اسم جنگل بارانی میکامال عجیب باشد، به خصوص این‌که در یک ساختمان باشد. مکانیزم این جنگل مصنوعی به این صورت است که وقتی وارد آن می‌شوید، حال و هوای نزدیک به جنگل را تجربه می‌کنید. برای دیدن جنگل بارانی میکامکال باید به طبقه دوم این مجتمع تجاری بروید. این جنگل بارانی مصنوعی از پوشش گیاهی خوبی برخوردار است و با انواع درخت‌ها و گیاهانی که دارد، فضای دل‌نشینی را به وجود آورده است. مسیرهای باریکی که در بین گیاهان وجود دارد، راه شما را به وسط جنگل می‌برد. لذت این تجربه زمانی بیشتر می‌شود که کمی هم از گیاه‌شناسی سردر بیاورید و با آن‌ها آشنا باشید. در جنگل بارانی میکامال باید هرلحظه منتظر یک باران مصنوعی غافلگیرکننده باشید. این مجموعه یک فضای تفریحی مناسب برای وقت گذراندن خانواده ها و دوستانی است که باهم مسافرت آمده‌اند.

    بنر سفر به کیش

    نتیجه گیری

    حتما شما هم دوست دارید وقتی وارد یک مجتمع تفریحی تجاری می‌شوید، تمام امکانات را یکجا داشته باشد تا مجبور نشوید مدام از این مرکز خرید به مرکز خرید بعدی بروید. میکامال کیش دقیقا چنین جایی است. جایی که تمام نیازهایتان را یکجا دارد و شما را از رفتن به جای دیگر کاملا بی نیاز می‌کند. علاوه بر این، میکامال کیش طبق استانداردهای جهانی ساخته شده و 5 درب اصلی ورودی دارد که باعث شده دسترسی به کل نقاط مجموعه برای مسافران عزیز راحت و بی‌دردسر باشد. همچنین یک درب VIP دارد که ویژه مراسمات و مهمانان خاص درنظر گرفته شده است.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    Leave a comment

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خرید بلیط تفریحات کیش

    تا 100 درصد تخفیف

    کد تخفیف - WLC50
    حالا بخرید
    close-link
    قبل از مشاهده این صفحه، ثبت‌نام کن و 50 کیش کوین هدیه بگیر. با مشاهده هر صفحه هم یک کیش کوین دیگه پاداش بگیر.

    ورود / ثبت نام

    close-link
    اخبار کیش